luni, 1 octombrie 2012

Întoarcerea la viciile eterne.

Ceau, toată lumea!:)
Îmi cer scuze că mă întorc după secole cu un post sec - ăsta o să fie, ce postez după sper să nu- şi că v-am lăsat aşa, fără nimic şi că nici măcar nu i-am schimbat aspectul frumosului meu. Mâine schimb înfăţişarea, o luăm de la început cu totul şi continuăm ce-a rămas neterminat... ^^"
Primul post de clasa a 8a. Pot să vă anunţ, oficial, că urăsc clasa aceasta, pentru că mă seacă de timp şi viaţă . E enervantă! În fine, cică o să fie totul bine şi-o să trec peste toate , că nu am ce face.
Cum ziceam, vă las să citiţi ce vine după lectura asta. Pupici. 

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY