marți, 14 mai 2013

Accesorii

       Îmi cer iertare că tot lipsesc şi uit să mai postez şi apar după secole...Îmi e greu cu şcoala, sinceră să fiu nu am timp şi nici foarte multă inspiraţie. Sper ca în vară, sau după examene să-mi revin şi să pot să scriu la fel de mult cum o făceam înainte.
Voiam acum să vă spun că m-am apucat de făcut accesorii. Le vând, evident. 
Cine doreşte, mă poate contacta pe mail; sau îmi lasă un comentariu pe blog la această postare. 
Pagina de facebook unde mă mai puteţi găsii: click aici ^^
Şi sunt acolo poze cu accesoriile, sunt lanţuri, cercei, brăţări etc.
Dacă este cineva interesant,comentaţi aici. 
Mulţumesc, ne mai citim. :) 


0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY