luni, 24 octombrie 2011

Plictisitor.

1 . Urăsc geografia.
2. Sunt superbă.
3. Ador istoria.
4. Urăăsc matematica şi fizica şi şi...cam atât, pentru moment.
5. Sunt genială.
6. Nu ştiu ce e cu postul acesta , dar n-am nici cea mai vagă idee despre ce să scriu , dar vreau să scriu despre ceva , aşa că tastez doar TĂMPENI.
7. Ar trebui să scriu capitolul la Zaruri...
8. Ar trebui să fiu mai indiferentă şi mai nepăsătoare , dar nu sunt. Fuck yeah...
9. Azi am făcut simulare de incediu şi de cutremur şi un domn Inspector ne spunea despre ce să facem şi eu , din păcate, eram ceva gen : Ştiu deja asta , mi s-au mai reptata de vreo trei ori anul trecut şi în a IV-a.
10. Am alergat ca disperaţii pe scări , deşi ni s-a zis clar să nu facem asta. No, eu n-am făcut-o, dar am râs de colegii mei care urlau.de parcă s-ar fi aflat pe câmp , nu în şcoală. :"D
11. Nananana, am să-mi fac tema la geometrie. Cât de amuzant a sunat asta, nu?
12. M-am apucat să citesc Cişmigiu & Comp de Grigore Băjenaru. Interesantă carte, poate fac ceva mai târziu un post despre ea.
 13.Voi merge - cred , nu ştiu , nu sunt sigură - în excursie la Păltiniş. Am mai fost , dar nu strică încă un weekend.
14. Again, nu mai ştiu ce să scriu...Pe mai târziu !


Cu sinceritate şi plictiseală, M.

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY