sâmbătă, 10 decembrie 2011

Fără titlu



"Şi dintre toate minciunile care mi-au fost spuse, ”te iubesc” a fost preferata mea.” 


Auzi cum trosneşte focul în sobă? Şi vezi flacără mişcându'se aşa, suav şi lin. Şi te încălzeşte deodată o căldură blândă şi afară ninge...Da, da, ninge.
Şi stăm toţi la un loc, pe un covor moale şi râdem unii de alţii, fără televizor. Doar cărţi de joc şi fulgi de nea pe micuţul pervaz al ferestrei. Şi continuăm aşa până dimineaţă, şi afară tot ninge şi tu tot lângă eşti, minţindu-mă frumos. Continuă, că-mi place să mă minţi cu vorbe bune, îmi place iarna.

15

2 gânduri de-ale voastre.:

Anonim
at: duminică, 18 decembrie 2011 la 10:27:00 GMT-8 spunea...

Iarna nu e chiar anotimpul meu preferat... but it's nice how you describe/take it.

Unknown says:
at: miercuri, 21 decembrie 2011 la 02:32:00 GMT-8 spunea...

Erm, nici al meu nu e.
Că-i frig şi toate cele, dar niiinge şi e Crăciunul - adică cadouri, luminiţe, familie - aşa că îmi place puţintel. :"D
But thanks, anyway.

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY