joi, 1 decembrie 2011

Vin acasă...



Nu închide uşa. Las-o aşa, deschisă, fără cheie în ea.
Şi nu uita, pune covoraşul la uşă, vreau să mă şterg de mizeria de-afară...
Apropo, mami...e frig în casă? Să închizi ferestrele. 
Ah, dar şti ceva? Lasă uşa de la balcon deschisă, totuşi.
Mami, tu eşti acasă? Nu vreau să intru, să mă descalţ şi să nu fi. Voi sta afară. Te voi aştepta în prag până vei apărea, până-mi vei zâmbi şi mă vei saluta aşa cum o faci tu deobicei. 
Deşi e frig ca naiba, mi-au îngheţat şi degetele - sunt proastă, da. mi-ai zis să-mi i-au mănuşi şi ţi-am zis că nu-mi trebuie- tot stau şi te aştept afară. Parcă ninge, parcă văd alb pe jos şi pe palton.
Parcă te văd şi pe tine, vi la mine. Oi visa? 
Mami, vin acasă. Vin cu tine. Vin să-ţi spun că te iubesc ! : )

Cu sinceritate, M. - 23 de zile -

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY