miercuri, 23 mai 2012

Cred că mi-aţi dus dorul

Sper , că eu aşa am făcut. 
Îmi cer pentru a nu ştiu câta oară iertare că mi-am lăsat baltă cititorii -mulţi sau puţini , mulţumesc că mai aruncaţi şi pe la mine câte-o privire - şi desigur, aş vrea să vă anunţ că GN - sau Ginny, mai nou - a împlinit un an şi câteva săptămâni (pe 7 mai a fost ziua ei ! )
Eh , oricum. Şcoala mă ţine ocupată oarecum, săptămâna aceasta termin cu tezele şi vă promit că o să am o postare ca toţi oamenii. Mi-a venit şi inspiraţia de la o vreme încoace, pentru o poveste nouă -şi altele mai vechi- iar una o să ajungă pe blog, vă promit din nou. Câte promisiuni !:)

Fie, mulţumesc încă o dată că vă aflaţi aici, şi că din când în când, îmi citiţi aberaţiile.

Cu mult drag, Miru!


1 gânduri de-ale voastre.:

X. says:
at: miercuri, 30 mai 2012 la 10:34:00 GMT-7 spunea...

Știu cum e cu tezele and stuff. Urâtă perioadă :)).
Btw, o iubesc pe Christina Perri, mai ales melodia ”Jar of hearts” <3

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY