miercuri, 8 august 2012

Priveşte-mă în ochii...

Şi spune-mi, ce simţi tu pentru mine ? 




            Sau de fapt, ce mai simţi ? Îţi mai bate inima cu putere când mă zăreşti? Mai zâmbeşti când îmi auzi numele? Mai crezi că noi doi, împreună, suntem perfecţi ?
Priveşte-mă în ochii, şi spune-mi adevărul. Dacă vrei, mă poţi şi minţi, însă frumos. Dacă nu mă mai iubeşti, te rog, spune-mi şi asta. Dacă mă vrei departe, aproape, lângă tine, în braţele tale sau la mii de kilometri depărtare, anunţă-mă.
Priveşte-mă în ochii şi spune-mi...cine sunt eu fără tine?
Priveşte-mă în ochii şi spune-mi...îţi e dor de mine? Sau deja m-ai uitat ? :)

Cu dragoste, Miru.

1 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY