marți, 7 august 2012

Ziua patru.

Notă : 
Această "zi" este scrisă de Carla , o bună şi dragă prietenă a mea care s-a oferit să mă ajute. Sper să-i apreciaţi talentul şi să o îndrăgiţi la fel de mult ca şi mine. :)
Cu mult drag, Miru xo.

fără dată

            Dragă Mihai,


Au trecut atatea zile,saptamani,luni?de cand nu esti aici. Ore de cand ma uit la usa si astept sa intrii,sa-mi zambesti larg si sa ma imbratisezi cum numai tu sti.
Unde esti? Te-am strigat de atatea ori,si n-ai venit. Te-am implorat, ti-am intins mana si mi-am lasat buzele sa alunece usor printre soapte,dar tu nu m-ai auzit. Tu nu mai esti. Mi-au spus-o toti, "mihai nu mai e!", iar mintea mea-mi soptea ''mint,ei mint..'' ; dar nu era asa,nu?
De ce m-ai parasit?
Fara tine, ce sunt eu? Nu,eu nu sunt.
"Mihai,Mihai,Mihai..." imi rasuna gandurile,nu ma lasa sa dorm,nu-mi dau pace. Iti desenez chipul in minte,cum sa te uit?
Cum, sa exist eu fara tine?
Max inca imi mai aduce acel zambet pe buze,el e prietenul meu, e dragostea mea fata de tine,dragoste care ti-am daruit-o cu toata fiinta mea, dragostea care doar tu ai putut s-o furi,dragoste care e inca la tine,chiar si acum, cand degetele-mi tremura pe scrisoare,cand cerneala nu mai am,cum si lacrimile-au secat..
Si-am secat si eu,si toata fericirea mea.
Inca te mai vad, sa sti, tu n-ai plecat. Te-ai intiparit in mintea mea, ti-ai culcat usor capul pe sufletul meu,si n-ai mai vrut sa pleci. Nici eu nu vreau, vreau sa stai aici,mereu. 
Si noaptea,stiu ca tu ma veghezi mereu,stiu ca tu ma mangai, ca-mi soptesti la ureche ca ma iubesti,si ma invalui cu toata dragostea ta,iar eu zambesc,nebuna,cum doar tie-ti place.
Eu n-o sa-ti spun niciodata "adio' , dragul meu..pentru ca tu nu pleci. Tu nu ma parasesti,tu nu esti ca altii.
Nu-i asa?
Nu-i asa ca si tu te gandesti la mine?
Nu-i asa ca si tu-mi duci dorul,oriunde te-ai afla?
Nu-i asa ca o sa ma iubesti?
...mereu?
Mi-am inecat cuvintele. Tu nu mai esti.

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY