miercuri, 18 ianuarie 2017

Cine sunt?

Sunt un dezastru din punct de vedere anatomic
Sangele mi s-a preschimbat in cerneala
Inima mi-e masina de scris
Degetele-mi sunt stilouri si creioane, din
Burice imi ies litere
Stomacul mi-a devenit un bol in care
Se varsa rime albe 
Oasele ma dor, se intorc pe dos 
Doar-doar sa se asemene 
Cuvantului meu 
Am in ochi puncte si virgule, iar nasul 
Imi este un semn al exclamaii 
Mi-a cazut parul si-am ramas cu 
Siruri lungi de litee pe care nu le
mai pot
Descifra
Ma doare tot corpul si obosesc la apus 
Cand toate frazele s-au epuizat si 
punctele au fost puse la locul lor 
Cand literele mi s-au agatat de piele 
Sunt un dezastru din punct de vedere anatomic 
Sunt o carte deschisa. 

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY