miercuri, 18 ianuarie 2017

Gol (pe interior?)

Da-mi haina jos si lasa-ma doar in rochia asta, poate prea subtire pentru o noapte de aprilie. Nu-ti fa griji, nu-mi va fi frig, ca doar m-ai mintit tu ca ma-ncalzesti. Cum? Ei, asta-i vorba pentru ore tarzii.
Mi-a cazut breteaua rochiei, nu o ridici? Sa-l coboram si pe celelalt? Mai bine, intotdeauna ai zis ca am umeri frumosi. Si mai bine, da si rochia jos.
Lasa-ma goala.
Dar stai, tu despre ce credeai ca vorbim aici ?
Goala de sentimente. Haina sufletului.
Imbraca-mi sufletul, goleste-l de trairi si minte-l ca-l incalzesti. Chiar si dupa doispe noaptea, ca nu-i cu limita de varsta pentru el.
Ai vazut vreodata pe cineva gol? Doar in suflet si atat? Dezbracat de minciuni, de ganduri negre, de zile proaste? N-ai avut curajul asta? Sa-i spui ca totul o sa fie bine, ca toate trec si sa-i saruti umerii goi? Sa-ti sprijini capul pe sufletul cuiva, si nu pe goliciunea sa?
Imbraca-i sufletul cu un cuvant cald, nu-i incalzi pielea prin atingeri doar o data. Ramane cuvantul mai adanc in epiderma ei decat sarutul tau.

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY