vineri, 15 iulie 2011

Din colecţia 'comentăm citatul'



Dacă poţi face o fată să râdă, o poţi convinge să facă orice.




Marilyn Monroe - persoană pe care o admir. De ce ? 
Deşi mulţi dintre voi o judecă pentru ceea ce a fost - sex-simbolul Americii în vremea ei - eu o admir pentru sinceritatea şi ambiţia cu care-a înfruntat viaţa şi oamenii ce-o criticau. A jucat în atâta filme bune, care mai de care mai celebru şi cunoscut, de fapt, hai să recunoaştem, ea le-a adus faimea acelor filme! Căci dacă n-ar fi fost ea, sunt sigură, nici n-am fi auzit de Niagara. sau "Diamonds Are a Girl's Best Friend” . 
Plus, a fost prima femeie ce-a pozat în Playboy. Nu o admir pentru asta, dar gândul că a avut curajul şi ambiţia să facă asta, mă face s-o admir şi mai mult. În acea vreme era mare lucru să vezi o stea de cinema făcând asta, nu credeţi? 
Dar să revenim la ceea ce doream cu adevărat. Să comentez citatul de mai sus. 


„Dacă poţi face o fată să râdă, o poţi convinge să facă orice.” - Trebuie să recunosc că-i dau dreptate. De ce n-aş face-o? Întrebarea corectă este, de fapt, de ce o fac ? 
Ei bine, în primul rând, fetele care râd şi care au un zâmbet întipărit pe chip sunt cele mai frumoase. Ştiţi cum spune această 'zicală' : Un zâmbet este cel mai superb machiaj al unei fete. 
Marilyn probabil s-a referit la optimism, la amuzament.  Râzând, ne simţim mai bine şi desigur, vom avea pofta şi dorinţa - îmi pare rău dacă sună urât, dar chiar nu mi-a trecut altceva prin minte - să facem orice. Să înfruntăm pe oricine, în câteva cuvinte, să ne bucurăm de viaţă alături de cineva sau chiar singuri. Dar în acest caz, cu cineva. Căci dacă un băiat reuşeşte să ne facă să râdem, norocul clar a dat peste el! Poate că fetele de genul, fetele amuzante şi deschise, vor dori să pară mult mai drăguţe şi se vor bucura mai mult de acel tânăr şi cum respectivul o va face. 


Atât am avut de spus. Probabil aş mai scrie câteva rânduri, dar nu ar avea legătură cu subiectul. :] Sper că este ok ceea ce am înşirat eu aici. 


Miru.

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY