marți, 12 iunie 2012

Astăzi greşim, dar mâine?

 „...nu-ţi fie frică de ziua de maine, e o binecuvântare.”




Cu toţii greşim la un moment dat. Cu toţii spunem lucruri la nervi, pe care poate calmi, nu le-am zice. Sau conştienţi fiind, tot nu realizăm unele fraze....
Şi cu toţii, avem clipe când suntem pesimişti, când viaţa ne dă o palmă, ne doboară şi parcă, ne face să ne dorim să rămânem jos. Însă, ce-ar mai fi lumea fără puţină supărare? Ferciţi tot timpul, de unde-am şti că noi chiar suntem „fericiţi”
Fie. Ceea ce trebuie să facem în momentele acelea este să nu ne dăm bătuţi. Să ne învingem orgoliul, să zâmbim mândrii -căci un zâmbet cald şi sincer, oricând , te face să te simţi altfel - şi să continuăm să tot mergem. Drept înainte, sau la stânga, sau la dreapta, însă NU trebuie să ne oprim doar fiindcă am cedat o dată, sau de două ori; sau fiindcă am greşit şi am dezamăgit. Se întâmplă, e normal ca măcar o dată în viaţă să dezamăgim pe cineva. Însă important este să nu repetăm lucrurile astea...
Oricum, avem norocul ca şi mâine să fie o zi. Chiar dacă azi am urlat,am plâns, am fost trişti...vine noaptea, vine liniştea, vin oamenii care ne ţin în braţe şi ne fac să uităm de ieri. Poate că de asta, ar trebui să fim fericiţi, şi atunci când avem un moment prost să spune : „Mâine o să fie bine, chiar dacă azi e rău.” . :)


Cu multă dragoste şi sinceritate, Miru.

2 gânduri de-ale voastre.:

X. says:
at: miercuri, 13 iunie 2012 la 12:06:00 GMT-7 spunea...

Dar, uneori, când vine seara, te simți și mai singur și mai gol decât în timpul zilei ... :<

Unknown says:
at: miercuri, 13 iunie 2012 la 12:08:00 GMT-7 spunea...

Chiar şi aşa, eu cred că sunt oameni care pot fi aproape de tine şi noaptea. Sau...atunci, trebuie doar să te gândeşti la lucruri frumoase:3

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY