miercuri, 27 iunie 2012

"Promit"




"Promit că nu te voi dezamăgi.
-Şi eu.
"Şi promit să te iubesc mereu. 
- Eu promit să te iubesc mai mult în fiecare zi...




     Trebuie să recunoaştem că măcar o dată am promis să facem ceva cum trebuie, am jurat, ne-am impus un lucru...şi am sfârşit, uneori, dezamăgindu-ne; uitând de promisiunile făcute şi în cel mai rău caz, făcându-i pe ceilalţi să sufere. Însă neintenţionat spunem lucruri pe care nu le gândim, nu le realizăm puterea pe moment; şi după tocmai ce am rănit, ne lovim şi noi cu capul de pragul uşii. Tragic asa, nu credeţi? :)
   Fie, mai există şi cazul în care reuşim într-un mod miraculos să ne ţinem de promisiuni, să ne împlinim dorinţele şi să ne demonstrăm că suntem mult mai buni decât credeam.
   Dar ce faci atunci când promiţi iubire? Când promiţi zâmbete, săruturi, îmbrăţişări constante, linişte caldă...? Încerci, desigur, să te ţii de această promisiune. Să îi dovedeşti persoanei respective că tu chiar ţii la ea...
Oricum ar fi, şi orice am face, cred că e bine ca atunci când promitem ceva, să ne gândim de două ori înainte. Să nu promitem lucruri de care ştim şi noi că nu suntem capabili. :)

Eh, cu drag Miru.

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY