sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Scrisoare pentru eternitate !

( Eu şi mami ) 


    Nu voi spune niciodată despre mami că o urăsc. Nu voi înceta vreodată să o iubesc, să o admir, să apreciez faptul că ea a trecut prin toate chinurile doar ca eu să fiu în viaţă, că pentru mine face totul, că eu pentru ea sunt totul şi ea pentru mine...

 „Căci toate-n lume-s trecătoare,
Numai dragostea mea și-a mamei tale pentru tine” 

  O văd perfectă. O privesc şi zâmbesc când mami zâmbeşte...Are acel surâs cald, plin de blândeţe şi în privire îi găseşti mereu o licărire suavă,parcă iubitoare...Îi simt dragostea pe care mi-o poartă zi de zi, grijile, dacă sunt bine sau nu şi mă bucur să ştiu că există cineva care mă iubeşte necondiţionat, în orice fel, care ar face orice pentru mine, doar ca eu să fiu fericită. 
Îmi cer scuze că poate am greşit, că poate nu am fost ce ţi-ai dorit, poate...poate nu am făcut mereu aşa cum ai zis tu- şi întotdeauna, ai avut dreptate-  şi sper , ca într-o zi să te fac mândră, să zâmbeşti larg şi senin şi să zici „uite , ea e fica mea ! ” . Dragă mami, nu-ţi spun că nu te voi dezamăgi. Am făcut-o de câteva ori, dar am învăţat din greşeli şi mi-am dat seama că tu şti cum e mai bine, cum trebuie făcut şi cum nu...Şi că trebuie să te ascult, că doar aşa voi ajunge cine trebuie. Îmi cer iertare şi pentru toate astea, pentru că nu voi fi vreodată fiica perfectă, dar îţi promit că te voi face mândră, te voi fericită...Şi te voi iubi aşa cum mă iubeşti tu pe mine! 
Există certuri între noi, probabil din cauza vârstelor diferite şi mentalităţilor; dar chiar şi aşa rămâi mami meu, rămâi femeia care mi-a dat viaţă şi pentru care aş face absolut orice . Pentru care mi-aş da viaţa; de asta poate că ştiu că trebuie să te fac să mă priveşti zâmbiind larg, zâmbiind pentru mine, pentru că eu am fost motivul pentru care inima  ţi-a tresărit în piept de euforie. Vreau -şi o să fie - să fiu motivul pentru care tu eşti fericită...
 
Cu alte cuvinte , mami...te ador. Căci tu ai spus că "te iubesc" e mai mic decât adorarea...

Cu drag, sentimente sincere,eterne. 



0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY