marți, 14 februarie 2012

Leapşă.

Prima sau a doua pe care o fac, deşi "prima-prima" e undeva salvată şi uitată. Ar trebui s-o caut...
Oricum. E o leapşă cu istorie lungă, luată de la Metal , care a luat-o de la Adiiiina , care şi ea a luat-o de la Rareş şi tot aşa. *laughs* 


Ai o poreclă?
Yep. Miru orii Mad Hatter oriii - RAR - Mirunel. 
Unde locuieşti?
Craiova, România.
Ce înălţime ai?
1, 62? Maxim 63.  -.-
Ai zi onomastică?
Chiiiaaar nuu am. Să şti că m-am născut...când nu existau zilele(?) . T_T 16 februarie, anyway. 
Cu ce te ocupi?
Ăăh, fotografiez, scriu, desenez, cânt - cică -  şi mă bucur de viaţă. Şi da, asta-i o ocupaţie. 
Ai fraţi sau surori?
O soră mai mare.
Limba maternă?
Română.
Limbi vorbite?
Engleză, franceză - puţin - , germană -puţin - , spaniolă. :"D 
Colecţii?
N accesorii vechi , lucruri vechi  în mare parte. o.o" şi chestii pufoase, muulte-multe chestii pufoase. :))
Număr la pantofi?
38-39.
Şcoli absolvite
Hmm...Who knows. Încă n-am absolvit, mai am puuţiin.
Materia preferată?
Literatură, engleza, mai nou chimia, desenul & - maybe, just maybe - biologia,.
Ce hobby-uri ai?
Scriu proză, blogging, fotografia, plimbatul - sometimes -, urmăritul filmelor/serialelor, vorba multă şi fără sens. :"D


Bani de buzunar?
Am. ^^" 
Dorinţa?
Greu. Doar una? Păi...să vizitez MULTE locuri, foarte-foarte multe. (şi să ajut lumea, în vreun fel)
Vise?
Am. Si fac tot posibilul să le ţin în viaţă, reale pentru mine şi să nu le uit. :)
Număr norocos? 
Nu ştiu, cred că e 8.
Ai vrea să revezi...
Sibiul.
Ai animale de casă?
Doi căţei.
Sentimentul cel mai preţuit?
Dragostea, încredera & prietenia. :)
Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă? 
Ăh, nu ştiu. sunt multe.


Cu drag, Miru. 

4 gânduri de-ale voastre.:

Adina Radu says:
at: miercuri, 15 februarie 2012 la 06:07:00 GMT-8 spunea...

Miruleee *hugs*
Deci, vezi să mă cinsteşti mâine ; don't care, îmi trimiţi prin poştă o bucată de tor de ciocolată + o felicitaree :3 Să mă simt şi eu bine :o3

Hehe xD

Unknown says:
at: miercuri, 15 februarie 2012 la 10:29:00 GMT-8 spunea...

Adii>:D<
Well, scumpa, nu am să uit, I promise. :3 Îţi trimit si-o sticlă de sampanie,sa nu spui că sunt rea.

*huggie*

Metal says:
at: miercuri, 15 februarie 2012 la 11:40:00 GMT-8 spunea...

VREAU SI EU O STICLA DE SAMPANIE!
... si o bucata de tort e buna :-? :))
>:D<

Unknown says:
at: joi, 16 februarie 2012 la 04:38:00 GMT-8 spunea...

Wah, ţie-ţi dau de toate:)) >:D<
şi şapmanie, şi tort. *laughs* De ciocolată chiar.
*huggies*

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY