joi, 16 februarie 2012

Mulţumesc:)

„Mai sunt doar cateva minute.... si toata lumea o sa-ti spuna La Multi Ani.....
Eu...am sa spun o poveste...scurta...daca pot...
Ai venit pe lume cand nimeni nu se astepta, grabita...(aveai doar cateva sute de grame, nici macar un kilogram)...voiai sa arati lumii cine esti si ce poti face.
Ai umplut sufletele noastre de bucurie, de incantare si mandrie, caci fiecare moment al vietii tale a fost un pas spre reusita.
Azi... au trecut 14 ani...vei face buletinul (pe care il astepti)(..si eu iar voi plange..ca la sora ta..pentru ca..ati crescut prea repede) .
Iti multumesc pentru fiecare moment al vietii, pentru toate momentele pe care ni le oferi...ITI MULTUMESC CA EXISTI !si II MULTUMESC DOMNULUI in fiecare zi ca ni te-a dat !
Miru.: Sa fii fericita, sa fii iubita,sa fii TU ! si sa nu uiti niciodata, cat esti de iubita.
Vor exista momente in viata cand vei fi trista, cand vei simtii ca te prabusesti - v-a trebui sa te ridici si sa renasti..iar noi vom fi langa tine !!LA MULTI ANI !!! Miru
....cu multa iubire...mami.”


Aşa, cine mai are mamă ca a mea? :) Nimeni. - ok, să nu fiu rea, toate mămicile sunt bune, doar că...mneh- eu de a mea sunt FOARTE mândră. De fapt, sunt mândră să fiu fiica ei. :") Şi am postat asta aici  fiindcă a fost cel mai frumos mesaj primit azi. Au mai fost şi altele care mi-au adus zâmbetul pe buze şi le mulţumesc tuturor care mi-au spus şi continuă să-mi spună la mulţi ani. ^^"
Te iubesc, mami>:D<

And, happy b-day to me:o3

Cu mult drag, Miru.

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY