sâmbătă, 14 iulie 2012

As vrea...


Sa iti aduci aminte de mine, in viitor. 
                                    Sa nu ma uiti.




   Realizez ca acel "noi" are un sfarsit. Fiindca asa cum am inceput, asa trebuie si sa terminam ceva. Nu? Nu cred ca exista lucruri fara sfarsit, probabil doar dragostea eterna...Dar asa ceva exista doar in basme si noi traim pe pamant, unde realitatea ne arata in fiecare moment al zilei ca ea conduce.
   In fine. Noi am avut parte de lucruri frumoase. De multe zambete. De multe imbratisari. De momente memorabile. Si toate aceste lucruri le-am petrecut impreuna.
    Dar s-au terminat. Candva, undeva, drumul pe care mergeam impreuna, s-a sfartecat in doua. Si amandoi am luat-o pe cai diferite, aruncandu-te din cand in cand scurte priviri si poate intalnindu-ne la "o trecere de pietoni" . O trecere intre lumi, in care toti se vad, toti se intalnesc si vorbesc si apoi...dispar iar. 
Chiar daca am ajuns la sfarsitul lucrurilor noastre, as vrea sa iti aduci aminte de mine. De noi. De ceea ce faceam impreuna. Chiar si de certurile noastre. As vrea...sa nu pierdem legatura in timp. Sa fi mereu al meu si eu mereu a ta...

Crezi ca se poate asa ceva ? 

3 gânduri de-ale voastre.:

Ori Azi says:
at: sâmbătă, 14 iulie 2012 la 07:54:00 GMT-7 spunea...

Din experienta spun ca flacara arde la nesfarsit . Te arzi ce-i drept incercand sa o stingi dar cu cat mai devreme stinsa cu atat mai bine caci odata alimentata acea flacara mica o sa se transforme intr-un foc pe care nu o sa il poti tine in frau !
Infrunta si treci peste. La asta se rezuma viata :)

Ori Azi says:
at: sâmbătă, 14 iulie 2012 la 08:02:00 GMT-7 spunea...

Am gresit postul:)).. era pentru primul..cel recent: A,B,C ..Scuze..sunt ametita :D

Unknown says:
at: sâmbătă, 14 iulie 2012 la 10:12:00 GMT-7 spunea...

Ceau :)

In primul rand , nu e nimic si in al doilea, ai dreptate in ceea ce zici. Mai bine o stingem cand inca e mica, decat mai tarziu.

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY