luni, 30 iulie 2012

Despre trecut.


Îmi citeam posturile de acum un an şi ştiţi ce am realizat ? Că într-un an, am reuşit să mă schimb mult. Gusturile în funcţie de filme, cărţi, muzică şi aşa mai departe au rămas aproape acelaşi; dar eu, ca persoană, am devenit parcă alta. Am alţi prieteni, scriu diferit, văd lumea altfel. Aşa-i adolescenţa, nu am ce comenta, mă transform înt-un monstru. :))
Glumesc...Dar sunt mândră  , totuşi, de căteva lucruri:
-> Că am scris pe blog , altfel nu mi-aş fi dat seama de diferenţe.
-> Că m-am schimbat, cred eu, în bine. Hmm...
-> Păi cam atâta...
Fie. Mă bucur de toate schimbările mele, ştiu că orice moment al vieţii este important şi la sfârşit, voi vedea cine sunt cu adevărat. Oh, am de gând să scriu partea a doua -vârsta paisprezece anişori, anul trecut treisprezece - a postului : Patru vorbe, cinci culori şi trei trepte. 
Ah, şi acest post, îmi pare rău, dar face parte din: ştiri de moment şi ce îmi trece prin cap în momentul ăsta.

Mâine, cred, vin cu Ziua trei. 


Cu mult drag, Miru. 

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY