sâmbătă, 14 iulie 2012

A, B, C...




♥. Andreea: ce simti ?
M: pai e clar
M: ca nu simt ce simteam inainte
M: nu simt o flacara arzand puternic
M: doar ceva...linistitor si cald si care arde incet
M: incat ii pe cale sa se stinga.
M: si n-ai cum sa incerci s-o faci sa arda ca inainte. e degeaba.
♥. Andreea: si ce o sa faci o sa renunti? nu fi proasta miruu..
M: ba
M: nu renunt.
M: a lasa flacara asa nu inseamna ca renunt
M: nu are nici o legatura
M: dar nu mai suport...asa, "nu mai suport minciuna 'te iubesc' , minciuna 'eu tin la tine' ; de fapt m-am saturat de toate minciunile, oricat de bine m-ar face sa ma simt, oricat de mult imi tresare inima cand le aud in soapta, suave si blanzi...Realizez usor ca aceste cateva cuvinte, acum, sunt doar frunze in vant. Fiindca daca el nu simte asta cu adevarat (si stiu eu ce vorbesc, Andrusor ) , si eu ma lupt sa-l faca si nu reusesc...De ce, mai bine, sa nu las focul sa se stinga singur si cuminte, decat sa imi bat joc de el si sa-l fac sa regrete ca a fost vreodata aprins? 




***
Nu stiu exact daca ati inteles ce vreau sa spun prin...aceasta mica conversatie, dar chiar si asa, puteti sa lasati o parere. :) Cateva cuvinte, chiar vreau sa aud/vad ce credeti. 


Cu mult drag, Miru xo. 

1 gânduri de-ale voastre.:

----- says:
at: joi, 26 iulie 2012 la 01:33:00 GMT-7 spunea...

Pentru toate e nevoie de răbdare și doar tu poți alege: să stingi acel foc sau să-l mai lași să crească.
Dar cu cât e mai puternică intensitatea flăcării, cu atât mai greu va fi să stingi focul ..
Știu cum e și câteodată nu se poate stinge de tot .. :(

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY