miercuri, 11 aprilie 2012

Am bubat !

Vă vine să credeţi? Tocmai în vacanţă, tocmai când se apropie Paştele, când vremea se făcuse frumoasă, când...când aveam şi cu poftă să ies pe afară, să cutreier străzile şi să râd în aer liber, pe o băncuţă din parc sau ştiu şi eu, undeva prin centrul oraşului...am făcut aşa bine cunoscuta şi tâmpita boală "bubat" . Serios? E hilară chestia, am vrut bubat în timpul şcolii, nu în timpul vacanţei ! Îmi vine să râd , serios . - :)) -
Da, postarea este mică, fără sens şi plictisitoare, cu ceva mai inspirat şi drăguţ revin spre dupa-amiăză, că tot am destul timp liber de pierdut.

Cu drag, bolnăvioară Miru.

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY