duminică, 8 aprilie 2012

Hai să vorbim despre...

      Vă vine să credeţi cât de mult am putut să lipsesc? Adevărul e că nu am mai dat pe la calculator de multă vreme, îl aprind şi sting foarte repede. Mă plictisesc, mai simplu zis. Cum mai stau cu inspiraţia? Destul de bine. De fapt, încep să-mi revin. Şi am impresia că în tot acest timp am fost în comă sau ceva asemănător, am văzut şi am auzit destule lucruri , deşi nu le-am simţit...Şi am spus şi am făcut atâtea, încât de când a început anul , mă puteţi considera renăscută. Adusă la viaţă ca să încep din nou să scriu...Fiindcă cum altfel mi-aş putea expima mai bine sentimentele, trăirile, decât prin scris? E singurul meu talent şi de altfel, singurul meu mod în care mă liniştesc fără să fac cine-ştie ce prostie pe care mai târziu aş avea s-o regret.

***

Prietenie. Dragoste. Încredere. 

      Ţi-ai pus vreodată întrebarea "câţi prieteni adevăraţi şi buni şi de încredere am” ? Şi i-ai putut număra pe degete sau...ai spus „unul” şi nici de acela nu erai aşa sigur? Ceea ce vreau să spun, de fapt e că eu cred că nu există zece prieteni adevăraţi. Ci doar unul. Maxim , de fapt. 
    Mai te ai şi pe tine, cel căruia îi poţi zice orice , dar toate lucrurile se vor întoarce împotriva ta. Aşa că ai nevoie de măcar o persoană căruia să îi spui ce simţi , să te eliberezi de toate sentimentele care te macină în unele momente. Nu ştiu dacă înţelegeţi ce aberez, dar am început să-mi dau seama că pierdem oamenii foarte uşor , oamenii „speciali” ; care într-un timp credeam că nu putem trăi fără ei. Dar mai există şi oamenii „importanţi” . Şi între aceşti doi termeni este o diferenţă imensă.
    Cei importanţi sunt cei care luptă alături de tine să ţină flăcară prieteniei aprinsă chiar şi atunci când vă certaţi îngrozitor, când apar alţii noi şi lucrurile se strică între voi. Cei speciali doar trec prin viaţa ta şi apoi...dispar încet, dar sigur. Îi uiţi şi ei te uită. Cei importanţi sunt lângă tine chiar şi când tu te-ai schimbat, sunt aproape şi te acceaptă şi cu calităţi şi cu defecte...
Văzusem un citat pe Weheartit , care în română ar suna aşa „ Aş prefera să fiu o ratată fără prirteni, decât să am o groază de prieteni care mă bârfesc în secret . ” Eh, şi nu e aşa? :) 
Sunt destul de sigură că pentru a menţine o prietenie trebuie să acorzi încredere, să iubeşti şi să ai grijă cui îi dăruieşti toate aceste lucruri. 

O să revin şi mâine. 

Cu drag, Miru. 



0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY