luni, 9 aprilie 2012

Versuri în imagini

Mi-a venit o micuţă idee azi , când ascultam muzică şi când gândurile mele zburau departe-departe , un loc necunoscut mie, dar se pare că foarte cunoscut minţii mele. Oricum, să revenim la subiect. Cum şi aşa am tangenţe cu fotografia (nu, nu sunt mare fotograf) m-am gândit să pun şi câteva fotografii de-ale mele pe aici. Şi "campania" va purta numele de „Versuri în imagini” . Sper că o să vă placă :) Mai târziu , revin şi cu o recenzie. 








Nu sunt cele mai reuşite, însă promit că atunci când voi găsi încărcătorul aparatului revin cu unele mult mai bune. :)

Cu drag, Miru.

2 gânduri de-ale voastre.:

Joanne says:
at: miercuri, 11 aprilie 2012 la 01:46:00 GMT-7 spunea...

Minunate fotografii... :)

Unknown says:
at: miercuri, 11 aprilie 2012 la 21:57:00 GMT-7 spunea...

Mulţumesc mult ! :)

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY