miercuri, 18 aprilie 2012

Când afară plouă..



În casă e linişte. Nu se aude nimic , nici o muscă sau orice altceva nu sparge tăcerea locuinţei .Dar vezi totuşi trecând o puştoaică pe hol , îndreptându-se spre dormitor , cu o privire obosită, pierdută şi te întrebi : oare la ce se gândeşte ? oare ce-o face să pară aşa, gânditoare şi melancolică ? 
Oare ce ? 

Îmi cer scuze că par pesimistă, e vina vremii de afară. Şi a gândurilor care mă năvălesc când stau singură  în casă, nici nu aveţi idee ce îngrozitor e să vorbeşti cu pereţii şi ei să nu-ţi răspundă, dar măcar te ascultă. Şi dacă mai ai şi norocul să-ţi fie somn , să fi ATÂT de obosit încât să nu poţi merge, o să-i şi auzi râzând de tine când tu eşti drăguţ , când îţi pasă de unii şi când plângi fără motiv...atunci e oribil . :) 

Post fără sens , revin mâine cu ceva ce merită o privire . 

Cu drag, bolnăvioara Miru.

4 gânduri de-ale voastre.:

andrei.csb says:
at: joi, 19 aprilie 2012 la 02:48:00 GMT-7 spunea...

nice:) si eu ieri eram singur acas. diferenta este ca nu ploua..dar tot asa am vorbit si eu cu pereti si tot asa or ras de mine...

Joanne says:
at: joi, 19 aprilie 2012 la 08:07:00 GMT-7 spunea...

Si sa inteleg ca asta nu merita? Pentru ca eu cred ca te inseli... Nu stiu cum reusesc uniii, dar pana si din a povesti ce au facut azi rezulta arta...

dgjsnsbe says:
at: marți, 12 iunie 2012 la 10:52:00 GMT-7 spunea...

@Primul rand: poate pentru ca mustele nu erau pe vremea aia... oare? sa fie asta cauza?...

Cu drag, Augu

Unknown says:
at: marți, 12 iunie 2012 la 10:54:00 GMT-7 spunea...

Augu, erau muşte pe vremea aia. În căsă. Plus, aşa-i expresia!:))

xx

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY