sâmbătă, 7 mai 2011

*Eva şi *Luke.



Deja îmi văd şi-mi aud prietenii criticându-mă pentru ceea ce-o să fac, dar sper să cei doi o să-mi înţeleagă dorinţa oarecum prostească de-a face asta. Fiindcă 'Eva' m-a rugat să fac ceva de genul - de fapt, trebuia să scriu ceva la status, nicidecum să scriu poveşti romantice - iar eu, ca o bună prietenă ce sunt, am acceptat cu cea mai mare plăcere pe care o poate avea un scriitor atunci când găseşte sursa de inspiraţie. 
Lectură plăcută !
____

Îl priveam în ochii pătrunzător, privirea lui ciocolatie fascinându-mă întru-totul. Chipul lui, ce dulcea lipsă de imperfecţiunii ale pielii, era luminat de-un zâmbet mic în colţul guii. Buzele lui subţiri, dar totuşi pline mă îndemnau să le sărut, dar mă abţineam, tot aducându-mi aminte de una singură că noi doi nu mai eram împreună. Avea nişte gene dese, ce-i înţesau ploapele. Bărbia îi era uşor ascuţită şi nasul drept, frumos construit. În viziunea mea, el era un băiat frumos. Nu-mi păsa de opinia altora, mă strâmbam mereu când cineva făcea un comentariu răutacios despre el, căci doar eu aveam dreptul. Sau aşa credeam... 
Mi-am întins mâna uşor măslinie spre părul său şaten închis. Degetele mele, lungi şi fine, mie părându-mi băieţeşti, i-au atins şuviţele. Luke surâse amuzat, dezvelindu-şi în acest fel 'colţii de vampir' . Ah, nu, logic că nu era o creatură supranturală sau ceva de genul, dar eu, ei bine, aşa credeam. Căci canini săi erau ascuţiţi, exact ca ai unui vampir. 
Am surâs la rându-mi, retrăgându-mi brusc mâna, de parcă făcusem o prostie colosală. Obrajii mei au prins o culoare trandafirie, iar el şi-a coborât priviea asupra lor. Cu acelaşi surâs ce reuşea de fiecare dată să mă 'zdruncine' pe dinăuntru, -niciodată nu arătam ce simţeam cu adevărat când eram cu el - , şi-a ciufulit părul, câteva firicele rebele căzându-i pe frunte. Gest pe care orice fată ca mine, tupeistă şi totuşi la locul ei, îl considera adorabil, sau cel puţin bun pentru a mă face să-l privesc cu admiraţie, fără ca el să-şi dea seama.
Mi-am lăsat încetişor capul pe spate, privind printre genele dese cerul senin. Nici măcar un nor nu-i strica frumuseţea, iar soarele strălucea puternic, făcându-mă să mă încrunt. În acel moment de neatenţie el mi-a luat mâna întra-sa. N-am îndrăznit să-l privesc, muşcându-mi pe dinăuntru obrazul pentru a nu pufni într-un chicot jenant şi prea vesel. Parcă fără a şti ce face, Luke şi-a împletit degetele cu ale mele, strângându-mi mâna într-un mod aşa plăcut. Îmi simţeam inima bătând cu o putere inimaginabilă, eram sigură că şi el îmi auzea bătăile, dar nu doream să stric momentul, punând o întrebare atât de prostească.
Mi-am lăsat după privirea spre acesta. Îşi pictase un zâmbet finuţ şi mă privea aşa de inocent, de parcă nu făcuse şi nu continua să facă nimic. Am zâmbit şi eu, doar pentru că el făcea asta. Cam mereu era aceeaşi filozofie. Dacă el era supărat, şi eu trebuia să fiu. Dacă el râdea, găseam şi eu un motiv pentru care să râd. Ei bine, îmi plăcea destul de mult aşa zisa mea filozofie. Probabil doar pentru faptul că el făcea parte din ea.
Luke şi-a dres glasul, gest care mi-a amintit că el făcea asta doar când dorea să spună ceva 'important' . L-am urmărit c-o atenţie desăvârşită, fiecare lucru spus sau făcut de el rămânându-mi în minte. 
Un lucru parcă sfânt ce mi-a rămas şi cred c-o să-mi rămână în bine întipărit în  gând este că el va fi întotdeaună genul de tip 'dur' pe dinafară şi 'moale' înăuntru. Ce vreau să spun este de fapt că el cu mine se comporta altfel, chiar dacă  pentru noi a te alinta însemna să te faci 'cap de ou' sau 'cap pătrat' . Nouă ne plăcea, şi dacă era aşa, probabil în viziunea amândurora totul era bine. 
Tânărul şi-a apropiat lent chipul de-al meu, eu privindu-l cu ochii larg deschişi, aceştia având o strălucire aparte. Mi-am strâmbat uşor nasul drept, bine construit şi mi-am umezit buzele subţiri, dar totuşi frumoase, şi-am fluturat de câteva ori din genele-mi negre şi dese. Momentul ăsta, căruia nu aveam să-i găsesc o denumire tocmai corectă, mă facea să mă topesc. Exact, încetul cu încetul, sub privirile lui arzătoare mă topeam ca îngheţata pusă la soare. 
O rafală de vânt a bătut şi mi-a ciufulit părul. În clipa aceea, m-am trezit din aşa zisul vis. Luke îşi apropia din ce în ce mai mult buzele de ale male, iar eu muream de curiozitate să le simt gustul dulce, apetisant, dar am clătinat  din cap şi mi-am pus o mână pe pieptul sau, oprindu-l brusc. Ce făceam, era cu siguranţa o prostie. Îmi interziceam să-l sărut pe băiatul pe care-l uram şi iubeam în acelaşi timp - aceste sentimente, numindu-se de fapt iubire de adolescent . 
- Nu, Luke, noi...nu mai suntem împreună, am şoptit eu pe-un ton tremurat şi el m-a privit parcă cu regret, cuprinzându-mă brusc într-o îmbrăţişare plină de dragoste, gest pe care sigur nu aveam să-l uit, şi l-am îmbrăţişat la rându-mi, cufundându-mi chipul în pieptul său. 

__

Luke- R. [ ştie el] 
Eva - L. [ ştie ea. ] 

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY