luni, 9 mai 2011

Nu vrei să ştii cum se va termina...

Noi

Tu – Vis şi-ncă ceva
Eu – Nimic, doar viaţa ta
Tu – Glas de înger, iubitor
Eu – Plăcere vinovată, dor
Iarăşi tu – Pământ călcat
Iară eu – Cer innorat
Tu – O şoaptă tandră
Eu – Cuvânt de altă dată
Tu din nou – Lumină pură
Din nou eu – Negură iară

~~~

Mă crezi când îţi spun că te iubesc ? Mă crezi când îţi spun că am nevoie de tine ? Crezi că poţi zbura ? Crezi....că poţi fi tu ? 
De fapt, mai ai credinţă în ceva ? 
Odată, credeai. Odată, aveai curajul să te ridici, să strigi tare şi puternic că poţi! Că eşti sigur pe tine, că poţi merge pe propriile picioare ! 
Odată, zâmbeai fără să-ţi pese ! Odată, priveai spre cer sigur că mâine va ploua. Sigur că mâine totul va fi bine. Sigur că mâine lumea nu se va sfârşi, liderii ţări nu vor uita că ei conduc, nu altcineva, socieatatea nu va deveni una ce doar merită jignită, deloc lăudată. 
Odată, erai sigur.
Odată, credeai.
Odată, zâmbeai. 
Odată...ai fos tu. Acum cu toţi ne-am transformat în victime, fără a ştii de fapt că făptaşul propriilor greşeli suntem noi. 



0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY