sâmbătă, 21 mai 2011

România, ţara demnă de milă.



În acest post, n-o să mă i-au de lideri sau ceva asemănător. Ci de persoanele ce trăiesc în această ţară.
Titlul sunt sigură că se potriveşte de minune conţinutului. Oricum, îmi cer iertare dacă voi jigni pe cineva printr-un cuvânt spus, dar eu decât îmi voi face publică părerea.
Aşa.
Am să vă dau un exemplu, de fapt o întâmplare văzută azi, ce m-a făcut să mă gândesc puţin  la cât de răutăcioşi putem fi cu animalele, sau brutali.
'O bătrânică, probabil în jur de şaizeci-şaptezeci de ani, mergea cu nepotul nu- ştiu- unde, iar din direcţia opusă alerga un câine, nu spre ei, ci pur şi simplu. Atunci bătrânia a rupt o bucată de pâine, mică, ce semăna cu frimiturile şi-a azvârlit-o pe stradă. Bietul animal a vrut s-o ia, dar deja fusese călcată de maşini. Doamna a luat-o la fugă cu nepototul, ţipând.
După, câinele amăgit, s-a aşezat lângă un gard, cu botul pe labe. Cred că în cinci minute au trecut vreo zece persoane pe lângă el, ce l-au evitat.'

Probabil veţi spune că gândesc pueril. Nu-mi pasă, spuenţi-o. Spuneţi că sunt prea senisbilă, măcar eu am sentimente. Spuneţi că aceea femeie se apăra de câine. Dacă ar fi fost aşa, de ce naiba a ţipat şi la amăgit c-o frimitură când bietul câine nu i-a făcut absolut nimic?
Nu ştiu de ce, dar nu reuşesc să înţeleg persoanele de genul. Eviţi un animal, când unii dintre noi suntem mai animale ca aceştia. Mă enervează indiferenţa oamenilor fătă de detalii, sau măcar de cei din jurul lor. Nu ştiu căte persoane fac asta, sunt sigură că puţine, dar puteţi să staţi o dată pe-o bancă şi să priviţi în jurul vostru, să analizaţi totul cu atenţie.
Probabil nu vă veţi schimba părerea şi comportmentul, nu ştiu, dar mă gândesc că făcând asta, câţiva dintre voi vor reuşi să se bucure mai mult de clipele trăite, şi vor fi cu chiu-cu-vai, mai buni, mai sinceri cu ei însuşi.,

Cred că n-o să luaţi în considerare părerea mea. Ştiu că nimic nu se va schimba, dar poate-poate, ceva acolo, foarte mic, se va 'transforma' în ceva mare şi bun. Sper.
O să mai am postări de genul, deci dacă veţi avea ceva de obicetat, vă rog s-o faceţi.

XoXo, Mad Hatter.

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY