joi, 16 iunie 2011

Looney Tunes


Îi mai ţineţi minte pe Bugs Bunny, pe răţoiul Duffy sau porcuşorul Porky? De fapt, mai ţineţi minte desenele care v-au 'colorat' copilăria, la care râdeaţi de fiecare dată când îi vedeaţi? Acele desene ce mereu , dar mereu, reuşeau să ne facă să zâmbim. <3 

Mi-am adus aminte de ei când 'călătoream' prin zup. Mi-am şi lăsat părerea despre ei la un topic, dar în acelaşi timp m-am gândit că ar fi frumos să vă aduc şi vouă aminte de amuzantele personaje. 
Aşa. Mai ştiţi că Bunny avea lift în gaura din pământ? Hehe, epic. Sau replica lui 'Ehh, what's up, doc?'  iar în română ar fi 'Eh, ce mai faci, moşule?' . Genial iepurele acesta. Plus, erau aşa drăgălaşi în episoadele când erau mici. Mai ales Taz, Silvester, Bugs Bunny, Duffy şi Twitty. Adică, de ei îmi plăcea cel mai mult. 
Plus, am un covor cu Duffy şi Bugs Bunny când erau bebeluuuşi.*laughs* 
Aww, şi-o mai ştiţi pe acea bunicuţă ce avea grijă de ea? Mi-a plăcut mult de ea. Era chiar simpatică şi ia crescut cum trebuie. *laughs* Sau mă rog, ceva de genul. 
Chiar aşa, mai ştiţi părţile în care adorabilul de Willie tot încerca să prindă struţul Road Runner? Erau aşaa amuzanţi, mai ales partea în care Wile a folosit dinamită parcă, dar a sfârşit el cel ars, nu struţul. *laughs*
Well, sper că am reuşit să vă aduc aminte, sau măcar să vă fac să zâmbiţi cu acest post. 

Şi totuşi, îl dedic cuiva foarte drag mie, superba şi geniala mea Mămică ce azi împlineşte inversul lui douăzeci şi patru. Chiar dacă vârtsa creşte, ea rămâne aceeaşi femeie blândă şi iubitoare, pe care eu şi sunt şigură că sunt şi alţii ce-o apreciează sau iubesc. 
Love yea, mami! 





0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY