joi, 2 iunie 2011

Amalgam de sentimente~

Din colecţia 'comentăm citatul' .
First, vi se pare o idee bună? 
Secănd, ca să înţelegeţi ce vreau să fac, voi pune un citat şi-mi voi lăsa părerea despre el. Să sperăm că va ieşi ceva bun. 




Dragostea este o batalie, dragostea este un razboi; dragostea este o maturizare.” - James Baldwin


Cu sinceritate vă spun că n-am auzit vreodată de James Baldwin, dar de citatul de mai sus da. M-a rugat o dată o bună prietenă să-l comentez - n-am făcut-o - dar am s-o fac acum. 

În opinia mea, autorul doreşte să-şi exprime ideea lui despre dragoste. În mare parte, îi dau dreptate. 

„Dragostea este o bătălie” - partea aceasta îmi dovedeşte în scris ce se întâmplă în viaţă. Ca să începi să iubeşti, lupţi pentru o persoană, sau lupţi pentru a-i câştiga inima. Deci, fraza aceasta îmi exprimă bătălia dintre  cele două persoane, pentru a se câştiga una pe alta. Pentru a-şi câştiga sufletul. 
„Dragostea este un răboi” - exprimă probabil lupta grea, cucerirea. Imaginându-mi că aş fi în pielea unui tânăr,   îmi dau seama că ei conduc un război fără arme şi soldaţi, doar cu gesturi şi cuvinte, pentru a câştiga fetele sau  să zicem, o ţară anume. Ok, 'regula' aceasta se aplică şi în cazul nostru, al domnişoarelor. Trebuie să anticipăm mişcările 'duşmanului', să ştim ce vorbe şi mişcări să folosim pentru a câştiga şi a pune stăpânire pe 'teritoriul' duşmanului. 
'Dragostea este o maturizare' - trebuie, prima dată, să recunosc, că fraza aceasta îmi place cel mai mult şi, personal să spunem, o înţeleg puuţin mai bine. Dar s-o comentez cum trebuie.
În viaţă, când iubeşti, vrând-nevrând, te vei maturiza fără să-ţi dai seama. Cu ajutorul dragostei, învăţăm treptat-treptat să fim responsabili. Dorim să avem grijă de partener şi aşa mai departe, să ştim ce face şi ce nu. Asta însemnând că începem, chiar dacă mai greu, să ne maturizăm.
Probabil că aici greşec, sau interpretez greşit, deşi nu cred. În opinia mea, această frază se referă şi la maturizarea sufletului. Din sufletul prostuţ şi naiv, se transformă într-unul...hm, mai serios şi grijuliu. 

Iar în întreg, citatul mi se pare superb. Exrpimă atâtea, şi toţi cu siguranţă îl vom interpreta altfel. Ni se va părea în zece moduri, deşi poate doar unul va fi corect, sau chiar toate. (: 
Mie aceste cuvinte îmi exprimă ce-i dragostea în adevărat. O bătălie pentru suflet, un război pentru cucerire, şi-o maturizare a inimii.
Sper că-i bună părerea mea. Fără alte cuvinte, voi mai reveni la mica mea colecţie de 'comentat citatul'. 

XoXo, Mad Hatter aka Miru. 

0 gânduri de-ale voastre.:

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY