luni, 6 iunie 2011

Zece motive pentru care să zâmbeşti.

Titlul spune totul, nu credeţi? Well, să vedem dacă voi reuşi să vă aduc un zâmbet pe buze cu acest post. *smile*

[ Piscuţele sunt adorabile! Nu-i aşa ? (: ]

Zece motive pentru care am zâmbit azi.

1. Am mers prin parc cu colegii. N-o fi aşa interesant, dar hei, am vorbit până ni s-au uscat gurile, de râs nici nu comentez. Ce-i drept, n-am fost toţi, doar zece - paisprezece, dar nu-i vina noastră că ceilalţi nu vin. Aşa că , doamnă dirigintă, iertati-mă că spun, dar nu vă dau dreptate când spuneţi că superbii noştri colegi nu se suportă şi că nu suntem uniţi. ^^ Acesta, dragii mei, a fost un motiv pentru care am zâmbit. 
2. Tss, a venit cineva în parc. Adică, well, a venit fiindcă i-am zis eu, dar nu contează. 
3. Până să dăm de acel cineva, eu şi Lau' am dat tura întregului parc, aberând şi vorbind într-una - nu glumesc - despre chestii şi defectele cele mai mari ale noastre. Well, ale mele ar fi faptul că sunt hiper-sensibilă. Plâng din orice prostie, din orice chestie micuţă, neimportantă. Eu plâng. -.-' . Iar al doilea defect art fi probabil vorbitul într-una. Heh, mă simt cam mândră de asta. Lol.
4. Ah, într-un sfârşit mult aşteptat ne-am întâlnit cu cineva-ul despre care vă vorbesc. Ok, în tot acest timp am dat de scumpa mea surioară şi logodnicul ei, plus un nepoţel de-al logodnicului. :] Aşa. Am uitat să menţionez, dar vremea a fost perfectă! Plus că printre copacii era răcoare, şi chiar dacă soarele a ţinut să strălucească toată ziua, nu m-a deranjat deloc. :) Revenind. Şi ne-am întâlnit cu el. Îl voi descrie decât într-un cuvânt: 'simpatic' . Înţelegeţi ce dorinţi din asta. 
5. Am zâmbiit findcă m-a apropiat de el, fiindcă m-a oprit din a mai bătea din picior, fiindcă m-a ţinut s-o i-au la bătaie pe Laura, fiindcă am vorbit despre n filme încontinuu; Laura tot vorbind într-una, nu cred că am spus mai mult de douăzeci-treizeci de propoziţii. *laughs*
6. Eu şi el am mers în acelaşi fel. El stângul - eu dreptul.. Ce duuulce, nu ? Iertaţi-mi manifestarea, dar - ei bine - e cam normală la mine. 
7. Am zâmbit căci am văzut doi copaci unul lângă altul. Cred că aveau rădăcinile plantate în acelaşi loc. <3 Asta înseamnă ' te voi iubi până când furtunile, vremea rea, poluarea şi lumea fară minte ne va despărţi ' . 
8. Fiindcă am văzut aşa mulţi copilaşi azi. Toţi la fel de drăguţi, şi foarte multe fetiţe ce aveau nişte rochii aşa adorabile! Plus, am descoperit că-mi place de Suri Cruise, micuţa actorului Tom Cruise. 
9. Mâine e petrecerea. Am rochie. M-am gândit la asta jumătate de zi. Rochia...ei bine, definiţi adorabil şi genial. Când veţi reuşi, veţi avea imaginea ei. E în stil vintage şi e doar a mea. Cum să nu zâmbeşti din cauza asta? Ah, buclele îmi fac un chip de păpuşă de porţelan. 
10. Postul acesta m-a făcut să zâmbesc. Douăzeci de persoane au reuşit să mă facă să zâmbesc, să râd şi well, doar una mi-a torturat bietele picioruşe. Eu singură, people. -.-' 
Acestea au fost motivele mele. Chiar şi aşa, sper că şi voi aveţi în fiecare zi câte zece motive pentru care să zâmbiţi. Ţine-ţi minte citatul acesta: 
„ Un zâmbet pe zi ţine doctorul la distanţă.” 

1 gânduri de-ale voastre.:

Anonim
at: marți, 7 iunie 2011 la 04:10:00 GMT-7 spunea...

' te voi iubi până când furtunile, vremea rea, poluarea şi lumea fară minte ne va despărţi ' . <3

A toi pour toujours

You're the kind of girl people read books about

Look for the girl with the broken smile

Ask her if she wants to stay a while

DON'T WORRY

BE HAPPY